La meva foto
Sant Pere de Riudebitlles, Alt Penedès- Barcelona
Tallers de CREATIVITAT on podras fer els teus propis treballs de patchwork, bijuteria, fofuchas, amigorimis...

dimarts, 14 de desembre del 2010

Nou- nuevo catalag/o 2012














































































































































Mireu quin book mes bonic, fet per un profecional, (que es vei meu, i la model una amiga ) que apart de fer patchwork tambe faig aquestes joies, que us semblen?

Mirat que book más bonito, hecho por un profecional, ( que es mi vecino y la modelo una amiga ) que aparte del patchwork tambien hago estas joias, que os parecen?

3 comentaris:

mis recuerdos ha dit...

Preciosas de verdad,que matrial utilizas? me encantan.Un saludito.

Belén ha dit...

Mis felicitaciones, son preciosas, me han gustado mucho.
Besos

Celes :) ha dit...

Què hermosos trabajos! Te super felicito, me encanta la bijou y lo tuyo me parece genial :)
Un beso desde Buenos Aires!