La meva foto
Sant Pere de Riudebitlles, Alt Penedès- Barcelona
Tallers de CREATIVITAT on podras fer els teus propis treballs de patchwork, bijuteria, fofuchas, amigorimis...

dimecres, 29 de desembre del 2010

Sabatilles tunejades?- Zapatillas tuneadas?






Aquestes sabatilles son una mica soses , que puc fer per que siguin més guais? , son per la xicota del meu fill que es diu LAIA. Habia pensat posar-li el nom sobre la dreta LA i l'esquerra IA o que?Ajudeu-me

Estas zapatillas son un poco sosas, que puedo hacer para que sean guais?, son para la amiga de mi hijo que se llama LAIA. Habia pensado ponerle su nombre, en la derecha LA i en la izquierda IA o que?Ajudadme




quina?

cual?

3 comentaris:

Belén ha dit...

Hola Carmen, la segunda foto me gusta más.
Las veo más bonitas!!
Que tengas un feliz 2011.
Besos

Crisent ha dit...

Hola guapa,
M'acaben d'arribar les teves robetes. Gracies m'han encantat i les arracades també, avui mateix les estrene.
Per cert, m'agrada més la segona opció de les sabatilles...
Petons

Marta @thegrisbishouse (IG) ha dit...

Hola!!Tens un bloc amb coses súper maques!!M'he fet seguidora teva. Jo també tinc bloc, si vols pots passar-te a donar un cop d'ull. BON ANY NOU!!
http://3de2-cat.blogspot.com