La meva foto
Sant Pere de Riudebitlles, Alt Penedès- Barcelona
Tallers de CREATIVITAT on podras fer els teus propis treballs de patchwork, bijuteria, fofuchas, amigorimis...

diumenge, 12 de febrer del 2012

Guarda arrecades - Guarda pendientes


Mireu quin regal li he fet a la meva jove que avui es el seu Sant, el guarda arrecades i las arrecades de ganxet negres, li h'encantat.

Mirad que regalo le he hecho a mi nuera que hoy es su Santo, el guardapendientes y los pendientes de ganchillo negras, le ha encantado

5 comentaris:

El Sotaescala ha dit...

uhhhiiii , carme quina ideia m 'has donat . m'agrada molt com t'ha quedat en fare un per mi .

roser

Júlia ha dit...

Hola Carme!
M'agrada molt com t'ha quedat! Quina bona idea
I que dir de les arracadetes. Moníssimes.
Jo vaig fer una capseta per les meves arrecades, però amb fusta, no se'm va acudir fer-ho amb teles... El pots veure al meu blog. Són dues idees per la mateixa finalitat!
Un petó gegant

Belén ha dit...

Carmen te ha quedado precioso, otra cosa que tengo en mi lista, jejeje
Besos

Laura ha dit...

Te ha quedado precioso !!

Un besito !

Júlia ha dit...

Hola bonica!
T'he fet un premi, és una sorpesa, si tens curiositat, entra al meu blog i ho veuràs.
Una abraçada i fins aviat