La meva foto
Sant Pere de Riudebitlles, Alt Penedès- Barcelona
Tallers de CREATIVITAT on podras fer els teus propis treballs de patchwork, bijuteria, fofuchas, amigorimis...

dijous, 6 de gener del 2011

Reis 2011 - Reyes 2011





Aquests son els regals que he fet per la meva familia.

Estos son los regalos que he hecho para mi familia.



El gosset de la dreta es per la meva mare i pel paco

El perrito de la derecha es para mi madre i para el paco



El gosset de la esquerra es per el meu fill Roger i per la Laia

El perrito de la izquierda es para mi hijo Roger y para la Laia




Aquest gatet es per la meva filla Gisela i per el Carles

Este Gato es para mi Hija Gisela y para el Carles




La ovella country es per la meva germana Mònica i per el Robert

La oveja country es para mi hermana Mònica y para el Robert





El gatet es per la meva germana Anna i per el Juanmi

El gatito es para mi hermana Anna y para el Juanmi




I aquest cargol per la meva germana Pilar

Y este caracol para mi hermana Pilar



5 comentaris:

paqui ha dit...

Menudo zoo !!!!!, preciosos todos tus animalitos !!!!.
Enhorabuena a todos y cada uno de los afortunados.
Besos
Paqui

puntadas de una peregrina ha dit...

Que "guapos" que son!! T´han quedat la mar de xulos, son un bon regalet, fets a mà...



Petons

Maria

Belén ha dit...

Te han quedado geniales, me encantan los animalitos.
Seguro que les han gustado mucho.
Besos

MARIBEL ha dit...

Que cosas tan monas, seguro que les gusto mucho ya que las cosas hechas por una les da más valor. Besos.

MONTSE ha dit...

Son monísimos, menudo trabajo que has realizado, te felicito. Un abrazo